понеділок, 29 листопада 2021 р.

1. Зеляк Юра (Монолог, Період "Після")

Зеляк, не надумав вчинити по людськи? 
Хоча, чого це я? Коли ти САМ це робив? Чим би ти думав? Для цього треба мізки! А ти завжди юзав мамині. Зеляк Наталя Андріївна ( 2.) усьооо знає. 
Мені завжди було соромно запитати про її національність. Скоріше за все єврейка. Не даремно ж все хотіла відправити нас в Єрусалим. На екзорцизм, мабуть.
Так от Зеляк Юрій Едуардович можеш більше не паритись. Хоча, ти ніколи не переймався. Накосячив/зіпсував/помилився/забив/забув і живеш далі. Спочатку твоїм біороботом була мама, потім ним була я. Але після аварії робот був не у формі, а ти і далі косячив. Тут мамзеля взялася за штурвал. Тобто взялась то вона зразу після аварії. Притягла ж до мене в палату реанімації нотаріуса, коли я отямилась.  Поки ти відмічав новий рік (бухав) в лікарні. Ти ж ногу зломав. БЄДА! (то ж херня, що я в комі)
Я ж могла оклєматись і подати позов до суду, чи мої батьки (якби я не вийшла з коми). Тому тягла мене Наталя Андріївна очі вирячивши. 
Я ото думала, з ким тебе можна порівняти? Страус... або півень (петух)!
Теж постійно намагається злетіти (в ЛОБОВЕ перешкоді), теж пір'я красиве але облітає (ти почав сивіти ще ДО мене. Тепер що лисієш?). Теж халепа з яйцями (не несе, бо нема, не працюють). 
Останні пару років, що ми жили разом (я була шторою) у тебе вже була інша. Дивно ЧИМ ти її порадував.
Правду кажуть: скажи хто твій друг і я скажу хто ти). При першій зустрічі в  Брюховичах на дачі твій найкращий друг був яяявно не з дівчиною і "спав" яяяявно не сам, а може і не спав. Своя ж була на краю географії. Тут дивно, дача була  вродє її сусіда. 
 Вечорами ти пропадав з тим же другом. Ми ще й жили близько. Співчуваю його жінці. Хоча є така категорія жінок, яка знаючи, що чоловік гуляє, мовчить. Чи заради дітей, грошей, спільного майна... Коли вона народила двійню ти ще сказав: мій друг народив! Та яке там? Він хіба  наробив! 
Останні роки, що ми ще жили разом ти спав окремо (чого твої батьки сплять в різних кімнатах? Бо тато хропе? Та ладно. Хіба дупою під ковдру. Зазвичай без неї).
Я тебе вигнала. Прекрасно. Можна "по бабах" з тим же другом.
Мамаша (скоріше тато) тебе мабуть догризала за такого плану аморальні загули. Та і друга здавати (те, що ви гуляєте по сторонах разом стало б відомо). 
Я тебе вигнала.
Зашибісь. Карти в руки.
Вже не так аморально (друг і далі мабуть гуляє). Тебе втішає чергова коханка (я ж - змія - вигнала). Одна з них мені дзвонила. Моя мова теж блискуча і вкрита але її - лише з матовим покриттям. Дуже матовим.
Сказала, що ти її побив... Вибач, не чула.
 Мені було не цікаво і бридко її слухати тож я поклала трубку. Ще коли на Фейсбуці ми були знайомі, часто бачила ваші голі фотки. Краса потойбічна). Ще й всюди на фото була собачка. Зоофілія? Бідний песик! 
Потім була інша дівчина-штора (не слідкувала. Було не до тебе). З якоюсь ти жив на Винниках. Впевнена, не ближче до роботи, а подалі від мамзелі. Та й песик мав де побігати. На Сихові (вул. Освицька майже в с. Зубра) дуже не побігаєш... ще й ти - голий).
Так от Зеляк Юрій Едуардович можеш більше не перейматись. Нє, ну писати я про тебе буду. За 6 років ти і твої друзі/рідні достатньо накосячили.
Але в основному я буду просто писати. Все ж таки 6 років це не мить. Був час, коли все було добре ... 2 роки. Час до аварії, коли я підчищала всі твої недоробки. Тепер я буду їх згадувати і описувати.
Коли збирала речі, скачала в інтернеті пару книжок.Одного і того ж автора... Там збірники байок з життя.
БІНГО!
Чому я так не можу? 
Буду писати оповідки/ессе. 
У мене їх буде багато (з Києва, з Косова, з Хуста, з "Дуплета", з Польші/дорогою, з різних місць де я працювала ...).
Люблю писати. Та і є про що/кого розказати ;)
Ще не останню роль зіграла зустріч з бойовим побратимом. Той теж писав розповідь про... Читайте книжку "Зелені вовки" і буде вам щастя ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар