середа, 1 грудня 2021 р.

ДУШ (Моршин) (Період "Після")

Взяла путівку в Моршин. В Черче, Немирові, Трускавці... вже була, їду в Моршин. Відвіз друг, то "його терен". Хоча він має рідних чи знайомих по всьому глобусу. Україна - це верхівка айсберга.
Поселили на 1-ий поверх, щоб ходити менше. На другий же день, зранку переселилась на 4-ий, щоб комфортніше.  Тут майже всі лікуються, я ж відпочиваю/перезавантажуюсь (чищу мозги від сміття), тому так. На поверсі -  кімнати персоналу, вони не ночують - тихо майже завжди.Умови спартанські, АЛЕ знала куди їду. Живу, тобто сплю, одна, решту часу мене нема, ходжу по культурних точках.
В корпусі я лише їм (іноді втикаю) і сплю (5-6 годин. Дивно, АЛЕ я звикла)
Я ж дивний соціопат. 
Якось купалась в душовій, вже мила там голову - мені ОК.
Відчуваю путньої бабульки з мене не буде. Вони теж рано встають і всіх дістають. Я вже почала. То мені ріжуть хліб/ковбасу/сир..., то ідуть зі мною, бо хочу ТАаааМ фотку, то носять мої речі, бо мені тяжко, то... Але бабуськи спокійні, мною ж дідько товче. 
Іти купатись в 4 ранку для мене норм. Дома! Тут все нове. Для мене, а так раритети ще допотопні. Страшно подумати, що буде коли спадщина совка своє відживе. Вона вже переживає не кращі часи. Нове будують, сучасне, прогресивне АЛЕ приватне, державних закладів нема, держава в глииибокій ... 
Звісно, приємно коли нам якась країна дарує (частіше благодійники жертвують нам списане б/у) техніку чи транспорт АЛЕ скоро це все буде зберігатись під відкритим небом.
Будується і відкривається хмара центрів/курортів/вілл... АЛЕ приватного характеру. Як це не нагріти руки? НЄ! Не варіант!
Отже, стартую в душ. Збираю всі свої гелі, креми, шампуні, кондиціонери... Одіваю халат і тусую. Іти через весь коридор (як в гуртожитку з коридорною системою.)Живу в кііінці коридору, зліва від вікна. Перед туалетом - душова кімната.
Закрила двері, розклала баночки, залізаю в душ, відкриваю кран. І... Гарячої води нема. 
ОК. Тоді хоч помию стратегічно важливі точки. Намочила і...
Вода закінчилась. Мабуть стекло з вечора, те що було в трубах. 
Добре що почала не з голови і не намилилась.
Вискакую з душової, крапаль витираюсь, кидаю свої речі/тапки і в самому халаті  голосно гребу до себе. Холодно пипець!
Тільки зігрілась і повитиралась дали холодну воду. Повернулась, докупалась. Псіханула і помила голову, думала мозги відморожу.
Вже пізніше брала продукти з холодильника на поверсі і зустріла санітарку. Її откровення мене порубало:
- Води до 5 нема, а гарячу в 6 включають, на дверях написаний графік
АЛЕ де б я читала. 
Тепер морально готуюсь на новий забіг в душ. 

Немає коментарів:

Дописати коментар