пʼятниця, 11 лютого 2022 р.

ТАБЛИЧКА (Монолог, Центр людей з інвалідністю!)

ІНШІ ЛЮДИ, люди з інвалідністю чи люди з обмеженими можливостями. Це трактування для нас. Для поляків ми неповносправні. Наче поламані як конструктор лєго, що своє віджив і можна викинути. Казав мені колись поляк “Nic nie rozumiem? tu spravna! (Нічого не розумію. Ти нормальна.) Тоді мені стало дуууже незручно, що у мене немає якихось явних зовнішніх ознак інвалідності. Думала: ТАКЕ ЖИТТЯ. Моя країна за нормальну мене не трактує. АЛЕ зрештою може мені пройтись і впасти… Москалі ж нас обзивають ”недееспособными”. Ну поламані, їй богу. Один іхній л(П)іде(А)р пропонував зібрати нас всіх на безлюдному острові. Щоб очі не муляли. Та зібрати би усіх москалів, обнести муром і залити бетоном за таку пропозицію. Для нашої держави ми люди з обмеженими ПОТРЕБАМИ. Не можливостями, а власне потребами. Дуже обмеженими, бо рівень інвалідної пенсії не дотягує навіть до мінімальної заробітної плати. Добряче так скажу я вам не дотягує, скоріше це невеличка складова, те що після коми і можна заокруглити. Так виходить, що їсти і пити нам не треба. Голову і решту можемо помити і літом, у ставку. Про лікарів, кравців, перукарів можна забути, а те про що у частини ІНШИХ ЛЮДЕЙ є певні гігієнічні потреби, держава подбала. Виключила зі списку - ВСЕ ПРОСТО. Подала я недавно заяву і пакет документів на щорічну соціальну допомогу. Смішно вже. Щорічна - це, на секундочку, раз у рік мені держава готова допомогти. Тобто лише раз у рік мене признають людиною з інвалідністю. От цікаво скільки мені дадуть… І чи дадуть взагалі. Це ж Україна! Тут все для людей, а я і не зовсім людина. На жаль, думаю буде така сама срань як з АЖ1000-ою від приЗЕдента. Давно мене цікавить питання проїзду. По закону люди з інвалідністю мають пільгове право проїзду (50%) з 15 жовтня до 15 травня. Це виходить, що в теплий період нема чого їздити (їздять ще бідніші, на моря, на курорти… Місць мало) або як варіант, треба ходити пішки. Та і взагалі, дедалі частіше на будь-який аргумент про пільговий проїзд і демонстрацію посвідчення, більшість водіїв рубає фразою: “ - на нашій лінії маршруту пільговий тариф не діє”. То зніміть ту лінію і замініть тою, де діє. Була я на зібранні людей з інвалідністю свого району. Вражень вагон. Опалення немає, тому сиділи всі в куртках і шапках. Туалет через дорогу у зооовсім іншій державній установі, якщо вона працює. Так як збираємось ми в основному в неділю, то вигоди в кущах. Якось і не дивно, що збираються лише ходячі і зрячі. Кущів там не так вже й багато. Фото додам згодом. Там є на що подивитись. Зараз мені принципово надати нам статус ЛЮДЕЙ з інвалідністю. Тобто змінити табличку (та що є файна як факт, що вона є.  АЛЕ вона маленька, непомітна і її текст не відповідає дійсності),Ще зміню назву у соціальних мережах… Змінити б приміщення на тепліше й зручніше АЛЕ … То лише МРІЯ!  Мрія ІНШИХ ЛЮДЕЙОсобливих людей з ОБМЕЖЕНИМИ можливостями!

Немає коментарів:

Дописати коментар